keskiviikko 18. joulukuuta 2013

"Onko kevyt olo"

Noin kysyi tänään yksi mies salilla. Ei ollut minua aikoihin nähnyt ja ei kuulemma ensin tunnistanutkaan, sanoi että "sinä olet pudottanut hurjasti painoa". Juteltiin sitten aiheesta, en tullut kysyneeksi että oliko se positiivinen havainto :-)
Välipäivä piti kyllä salista pitää tänään mutta lähdin kuitenkin isännän mukana ja jumppailin vähän jalkoja, eri liikkeitä mitä "normaalisti" ja tein vähän kevyemmin koska oli ylimääräinen jumppa. Tein yhden jalan kyykkyä, yhden jalan prässiä, hack-kyykkyä ja suorinjaloin maastavetoa käsipainojen kanssa. Yhden jalan kyykky onkin ainakin minulle hyvinkin toimiva persusliike.
Viime viikko oli treenien suhteen "kevyt viikko", nyt mennään perusviikkoa. Kuukausi on nyt menty uusilla ohjeilla ja olen hyväksi todennut senkin että noi viikot vaihtelee, tuo uutta tsemppiä koko touhuun.

Teetauko kahvilassa:-)


Eilen alkoi pitkät vapaat ja niitä olen niiiin odottanut malttamattomana. Kaupoissa on tullut ravattua harva se päivä, niinkuin tänäänkin, lähinnä joululahjaostoksia on tullut tehtyä. Itsellekkin löytyi TopSportin alesta pitempihihainen paita ja capripituiset pöksyt edullisesti. Paita on väriltään pinkki. Se on harvinaista että minä ostan sen väristä vaatetta koska yleensä tunnen oloni kotoisammaksi tummissa vaatteissa. Mutta jospa se kuuluu tähän "uusi minä-projektiin" että uskaltaa käyttää erilaisia vaatteitakin. Treenivaatelaatikko pitäisikin siivota ja laittaa sieltä taas isoksi jääneet vaatteet pois.
Ostinhan minä kauppareissulta myös meille joulukuusen, lattialle kun ei nyt kuusta voi laittaa kun on tuo pieni koiraherra talossa, saattaisi käydä kuuselle köpelösti.
¨
Kyllä on hieno :-)




Lainasin kirjastosta Eva Wahlströmin Homma hanskassa- kirjan ja päätin että nyt vapaalla saan sen luettua, olen nimittäin aiemminkin lainannut mutta lopulta en avannutkaan koko opusta :-) Mutta eilen illalla makasin taas piikkimaton päällä ja aloitin lukemaan, monesti sai jo nauraa heti alkuun kun luki Evan lapsuudenkommelluksista. 


Huomenna olisi luvassa aamulla sali(selkä)treeni kaverin kanssa ja toiveissa olisi myös nähdä huomenna yksi toinenkin kaveri, hyvä päivä tulossa siis :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti