keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Semmoinen tiistai se

Tiistaiaamu lähtikin oikein kivasti käyntiin töitten osalta kun heti satoi tuutin täydeltä p.skaa puhelimessa. Välillä miettii, että miten paljon sitä p.skaa, haukkumista ja valitusta hoitoalan työntekijän täytyy oikeasti kuunnella ja niellä. Örk. Tähänhän voi sitten joku sanoa, että hoitoalan työntekijä on kutsumusammatissa ja blaa blaa..
Noh, oikeasti kotona aamu lähti paremmin alkuun kuin eilen, johtuen siitä että minulla oli taas raejuustoa puuron sekaan. Kun olen kaavoihin kangistunut niin maanantaiaamun puuron syönti oli hiukan takkuista kun ei raejuustoa ollutkaan:-)
Sitten tein havainnon vessan pyöriessäni, eli mulla on sisäänpäin kääntyneet olkapäät. Voi apua, pyörin ja tutkailin ja niin se on. Päivät nökötän välillä huonossakin asennossa töissä koneen äärellä ja muistelen että vuosia sitten hieroja sanoi, että minulla on kireät rintalihat. Siinähän sitä syytä sitten jo onkin. Heti viestiä Terhille, että apua apua mitä mä teen. Terhi vastasi, että tissilihoja pitäisi venytellä ja tehdä rintarankaa avaavia liikkeitä. Kysyin myös neuvoja yhdeltä ystävältäni.
Eli laiskan venyttelijän pitäisi ihan oikeasti alkaa ruveta venyttelemään enemmän. Itseasiassa pyysin vasta työpaikan fyssarilta sellaisen kepin jonka avulla voi tehdä toimistossa taukojumppaa, yritän nyt jatkossa veivata sitäkin ahkerammin. Valitin vaivaani kotona Kepalle ja se väitti että puhun höpöjä, siis ettei mun olkapäät ole sisäänpäin kääntyneet, mitenpä lie.

Lueskelin tässä vanhoja blogijuttujani, jatkuvastihan mä valitan etten venyttele tarpeeksi, joten nyt on meininki muututtava. Alkuun noi mun päivitykset on näköjään olleet sellaisia muutaman rivin kommentteja.. sitten olen opetellut tunkemaan sinne jotain kuvia..ja lopulta omia kuviani, omg, vaikka luulin etten ikinä niitä uskalla laittaa kun nolottaa ym.ym. Ja vähän nolottaa vieläkin... Mutta lukeeko kukaan sellaista blogia jossa ei ole esim. omakuvia, treenikuvia tms.? Itse henk.koht. tuskin lukisin.. Mitäpä ootte mieltä? Sinä joka tätä luet, mistä asioista haluaisit lukea? Itse tykkään lukea blogeja "normaalista elämästä", siis tarkoitan iloja ja suruja, onnistumisia ym. Ettei kaikki ole sellaista "bling blingiä", if you know what I mean. Mukavaa on myös jos blogissa on vinkkejä, esim.treenaamiseen.

Eilisestä treenistä, aavistelin jo salille lähtiessä ettei ehkä ihan putkeen mene sillä kertaa, olokin oli kauhean väsynyt. Ensin tehtiin Kepan kanssa takajalkoja, alkuun pudotussarjoja istuen reidenkoukistuslaitteessa. Se meni vielä ihan jees. Sitten ruvettiin tekemään prässiä jalat ylhäällä ja leveällä, tarkoituksena tehdä taas pudotussarjoilla. Mutta p.skat, mulla loppui puhti, tuntui että jalat jotenkin "puutuu" kun ovat ylhäällä pitempään (ehkä mä oon kuitenkin vaan hiton heikko...). Tein siis lopulta kuitenkin ihan normisarjoja ja huilasin välillä. Sitten mavea käsipainoilla, en ollut aikoihin tehnyt käsipainoilla niin olihan se vähän hakemista..


Jatkossa taidan kyllä tehdä maastavetoa ihan irtotangolla, en smithissä enkä käsipainoilla. Sitten oli jäljellä vielä tissilihat, ensin tein vinopenkissä punnerruksia käsipainoilla, sitten ristikkäistaljaa ja lopuksi "levityksiä" selällään vinopenkissä käsipainoilla. Noitten jälkeen totesin, että kiitti mulle riitti. Jo joutikin kotiin saunomaan ja pitkästä aikaa oikeasti telkkua katsomaan, jäinkin sitten koukkuun uuteen Blacklist-sarjaan.

By the way, aiemmin kirjoittelin tuosta treeniohjelman muuttamisesta ja oli tarkoitus kysellä, että millaisia treeniohjelmia muilla on, miten lihasryhmät olette jakaneet? Tänään mulla olisi tarkoitus mennä treenaamaan selkä ja takaolkapäät, toivottavasti treenit sujuu paremmin kuin eilen :-)




4 kommenttia:

  1. Kyllä ainakin ite tykkään lukea mahdollisimman elämänmakuisia blogeja, olipa teemana sitten treenit, sisustus, muoti...mikä tahansa! Ehkä se on ohjaillut myös omaa tyyliäni bloggaajana :)

    Jatka kirjoittelua samaan malliin, tykkään kun tää blogi on niin aito ja kaikenlaiset fiilikset välittyy lukijalle asti! :)

    http://annamuntreenaa.fitfashion.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä ajattelin ihan samaa. Blogin pitää olla henkilökohtainen.
    En jaksa lukea mitään "yleistä kuntoilusta"-blogia, vaan jonkun ihmisen blogia.
    Plussaa on kuvat ja erityisesti omakuvat ja kehityskuvat, vaikka ne niin noloja välillä itselle saattaakin olla. Kehityksen näkeminen toisessa ja toki myös itsessä auttaa motivoitumaan uudelleen ja uudelleen. Myös ovallukset uusista liikkeistä tai liikuntamuodoista ovat hyviä. Vähän virikettä itselle, mutta ei pelkästään opettavaista otetta :D.
    Ei mitään kiiltokuvaa, vaan elämää. Näin olen ajatellut ja näin pyrin itsekin kirjoittelemaan :D.

    VastaaPoista