lauantai 13. syyskuuta 2014

Ennen ja nyt

Aiemmassa postauksessa kerroinkin vähän tästä elämäntapamuutoksestani, tuli kommenttia löytyykö kuvia ennen ja jälkeen niin päätinpä tähän niitä kaivaa.. Tässä olen minä nyt, kuva on otettu tänään


Tuskailin viime viikolla työkaverille sitä kun housut tippuu jalasta. Työkaveri tuumaili, että mitäs laihdutan. Jäin miettimään sitä. En mielestäni ole koskaan laihduttanut, olen "vain" muuttanut elämäntapani. Tärkeimpänä tekijänä on varmastikkin ollut ruokavalion muutos, ruokailutottumusten muutos. Pikkuhiljaa rupesin siis syömään säännöllisesti, proteiinirikkaampaa ruokaa kun "entisessä elämässäni" elin melkein leivällä ja herkuilla, noh, sen näkee myös naamasta...


Vai mitäs sanotte... Aika karmivaa. Vasemman puoleinen kuva on otettu tammikuussa vuonna 2013, toinen tänä kesänä. Tässä myös toinen kuvien vertailu


Vasemman puoleinen otettu varmaankin silloin tammikuussa 2013, toinen tänä vuonna, samassa paikassa. Alkuunhan kävin opettelemassa salijuttuja mieheni työpaikan salilla kun en muualle uskaltanut. Muistan miten pelottavaa oli alkuun mennä "oikealle" salille. Mutta onneksi uskalsin, nythän se onkin kuin toinen koti. Halu muokata ja kehittää kroppaa on edelleen suuri. Kehitystähän tulee, hitaasti, mutta varmasti.

8 kommenttia:

  1. Aivan mieletön muutos, tosi upeaa!! Saat ja pitää ola itsestään ylpeä!! :D

    VastaaPoista
  2. Sitä jotenkin sokaistuu kun näkee päivittäin eikä muistakkaan miten suuri muutos on tapahtunut, hienoa Satu 😊 minä olen niin ylpeä sinusta <3 T. Ukkosi Kepa

    VastaaPoista
  3. No kyllä oot hurjasti muuttunut :) Voit olla ylpeä tekemästäsi työstä.

    VastaaPoista
  4. Sähän olet ihan pikkulikka ;) Hienoa työtä.
    Oletkos koskaan ajatellut minkä työn olet tehnyt entisessä elämässäsi, jotta pääsit noin pulskaan kuntoon. Ajattele miten paljon pitää syödä ja tehdä duunia saadakseen entisenkaltaisesi vartalo.
    Mä painoin parhaimmillani 112kg, mietis sitä duunia :D koko ajan sai olla syömäs jotta elintaso näkyi :D :D :D

    VastaaPoista
  5. Ja siihen sun kysymykseen jumppaamiseen asennoitumisesta. Öö, en mä tiedä. Olen vaan ajatellut, että nyt tätä ja myöhemmin toista. Kuntosali ja kehonrakentaminen on mun juttu, mut olisi se kiva jos työn tulos näkyisi muutenkin kuin makkarana vyötäröllä :D

    VastaaPoista