keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Fiiliksiä

Lauantai oli huippumukava ja jännä päivä kun suunnattiin Jyväskylään katsomaan karsintoja. Ihan aamuun ei tähdätty, nähtiin ketkä miehistä jatkoon pääsivät. Meidän vakkarisalilta kolme miestä oli kisaamassa ja Lahteen pääsivät kaikki (tosin yksi heistä ilmoitti, ettei jatka enää sinne). Lähinnä sitä body fitnesstä lähdettiin siis katsomaan, kun yksi kaverikin oli siellä loistamassa ja niin hyvin loistikin, että Lahden expoon jatkaa hänkin. Sinne siis taas kannustamaan.


Voin sanoa, että oli niin hauska reissu, en ole hetkeen niin paljon nauranut kuin kaverin kanssa tuli käkätettyä. Tapasin myös samalla retkellä vihdoin livenä ihmisen jonka kanssa on tullut kirjoiteltua netin välityksellä jonkin aikaa, happy me. Minullahan ei taito eikä tieto riitä ketään kilpailijaa arvostelemaan, voi vaan sanoa, että suuresti respectiä kaikille jotka sinne lavalle kipusivat ja ovat tehneet kovasti työtä sinne päästäkseen. Huikea päivä oli, saas nähdä miten hauska expon reissusta tulee...

Sunnuntaiaamuna käytiin kaiman kanssa tekemässä olkapäätreeni ja hyvä sellainen olikin. Pari kertaa aiemmin olen kevennetyssä smithissä tehnyt pystypunnerrusta (toisella salilla jossa käyn tuo smithhärveli on niin raskas ettei mun voimat oikein riitä sen punnertelemiseen), nyt aloitettiin sillä


Pystysoutua, arnold pressia ja vipareita sivuille ja eteen tehtiin myös. Lopuksi takaolkapäät, facepullia ja koneessa


En ole koko viikolla blogia kirjoittanut kun on tuntunut, ettei ole mitään sanottavaa. Nyt sitä kuitenkin jostain pulpahti, ehkä tämän ansiosta


Koska auringonpaiste, I love it. Olen pyörinyt monta päivää omissa ajatuksissani. Olen ollut jotenkin puolikuntoinen, monta päivää on ollut tunne, että flunssa on tulossa. Viluttaa ja väsyttää, niskat jumissa. Eikä olisi ihme vaikka flunssa tulisi, kun kotona pyörii monta nuhanenäistä. Salilla en ole käynyt sunnuntain jälkeen, mutta metsässä hipsutellut kyllä. Mutta niin, siihen aurinkoon, se saa meikäläiseen uskomattoman hyviä fiiliksiä. Aiemmin kirjoittelin syksyn negatiivisesta vaikutuksesta, mutta nyt voisin kuitenkin sanoa, että tälläisistä syksyilmoista tykkään, kun paistaa aurinko ja alkaa näkyä värejä.


Kuten olen todennut, tykkään valokuvista ja tykkään räpsiä valokuvia ja jopa julkaisen niitä netissä vaikkei ne kovin taidokkaita olisikaan. Välillä valokuvien räpsiminen on kausittaista, kevätaurinko, lumiset puut, kesä ja nyt aurinkoinen syksy. Mun puolesta tälläiset ilmat saisi ollakkin, en yhtään halua pimeää ja vesisadetta, hyi yök.


Tällä viikolla, erityisesti ystävyys on saanut suuremman arvon. Vaikka toki aina olen kiitollinen ystävistä niin olen erityisen kiitollinen nyt. Olen asunut nykyisessä kaupungissa kolmisen vuotta ja vielä reilu vuosi sittenkin tunsin oloni yksinäiseksi täällä. Saliharrastuksen myötä olen tutustunut niin ihaniin ihmisiin ja saanut ystäviä, ettei voi olla muuta kuin kiitollinen. Ystävät on rikkaus.





2 kommenttia:

  1. Mä bongailin koko päivän (töiden ohessa) kuvia Jyväskylän kisoista. Oli aivan huikeen näköisiä kilpailijoita, jokaiselle joka sinne lavalle nousee ei voi muuta kuin kumartaa ja hattua nostaa. Ihan huikean työn ovat jokainen tehneet. Kun jokainen arvostelija myös tajuaisi mitä se vaatii päästäkseen siihen kuntoon, ei se tapahdu sormia napsauttamalla. Jos tapahtuisi niin olisimme kaikki huomattavasti paremmassa kunnossa olevia. :D

    En lakkaa ihailemasta ihania kuviasi. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aikku, kiva että joku niitä katselee:-)

      Poista