keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Reeniä ja retkikuvia

Jumpat kulkee taas ja hyvä niin. Painoja on taas pystynyt hitusen lisäämään ja motivaatio kasvaa. Taitaa mennä jotenkin "kausittain" tää mun treenielämä, välillä menee ihan h.vetin hyvin, välillä...hyvin. Joskus sillai keskinkertaisesti tai jotenkin. Mutta elämä on, ei aina jaksa painaa sata lasissa. Tai en mä ainakaan jaksa. Enkä enää koe, että tarvitsisikaan.


Joskus aiemmin hitusen kadehdin niitä joilla tuntuu aina vain, ihan aina olevan virtaa kaikkeen, kokoajan, täysillä. Mutta en enää juurikaan, siis kadehdi. Kaikki kun ollaan erilaisia. Tällä hetkellä on koti, perhe,(sali)treenit, työt. Niin ja tietysti tuohon listaan lisään ehdottomasti vielä kamuset joita viime aikoina olen useita kerinnyt (?) näkemään <3 Ei mun tarvii ahnehtia enempää vaikka ajoittain toivoo, että voisi ja jaksaisi ratketa joka suuntaan. Olla ns. tehokkaampi. Tuo kuntosalielämä, treenaaminen on vaan niin mun juttu, vaikka motivaatio on joskus vähän hukassa niin se on sitä tekemistä jota rakastan. Kaikkien juttu se ei ole, eikä tarvitsekkaan (vaikka lihaskuntoharjoittelu jollain muotoa olisi hyväksi kaikille). Pidän tärkeänä sitä, että jokainen löytäisi sen oman jutun josta saa virtaa ja hyvinvointia arkeen. Toivon, että nämä omatkin ipanat löytäisivät sen oman (terveellisen) juttunsa/harrastuksen joka kulkisi mukana mahdollisimman kauan. Kannustaa yritän ainakin. Tiedän omasta kokemuksesta, ettei kaikkien ole niin vain helppo heittäytyä uusiin juttuihin niinkuin vaikka harrastuksiin, jos ei ole sitä "bestistä" mukana. Olin itse lapsena/nuorena niin arka, etten oikein mihinkään mennyt, varsinkaan ilman kaveria vaikka mieli olisi tehnytkin. No, mutta täytyy harrastaa sitten nyt "vanhana". Vielä ehtii, loppuelämä on aikaa. Huippuhyviä treenejä siis ollut viime päivinäkin, tiistaina jalkatreeniä ja tehosi kun kintut sekä persaus oli hellänä jo samana iltana. Jos se nyt mikään tehokkuuden mittari onkaan. Kyykkäilin ensin smithissä, useita kympin sarjoja. Sen jälkeen prässiä istuen.

En edes nyt tiedä montako sarjaa tuli tehtyä, mutta monta niitä oli ja painoa 10 kiloa enemmän kuin viimeksi viimeisessä sarjassa. Siitä sitten jatkoin sumokyykkäilyllä. Loppupuristukset tällä



Semmoinen pikkuloppuviimeistely. Jatkossa pitäisi kehitellä tuohon joku lisäpainoviritelmä?

Tämän aamun starttasin selkätreenillä. Ensin pelonsekaisin tuntein maven kimppuun, viimeksi kun kävi miten kävi. Teinhän mä sitä pikkupainoilla, kokoajan ajatuksella "muista keskivartalo". Muutamia sarjoja tein, mutta ei vaan kiinnostanut niinkuin aiemmin, ehkä juuri sen viimekertaisen nyrjähdyksen takia. Maven jälkeen kulmasoutua, ylätaljaa painoa nostaen ja vielä wannabealataljaa


Useita kympin sarjoja painoa nostaen. Loppuun selänojennuksia.

Salilta sitten kotiin, ruokaa naamariin ja retkelle. Kerrankin saatiin koko porukka mukaan ja sanoinkin matkalla miten iloinen olen siitä. Yleensä yksi porukasta on naama nurinpäin (jos en minä niin joku ipana sitten). Tälläkin kertaa meinasi olla, mutta lopulta oli hymy kaikkien kasvoilla. Ja taas kerran totesin, että miten kiitollinen olen perheestä. Paasasin kävellessä ipanoille, että nauttikaa luonnosta ja kesästä. Olen sitä ajatusta yrittänyt viljellä lapsille. Vaikkei kovin lämmintä olekkaan niin on kuitenkin kesä ja se on ihanaa.



Mukana oli myös siis nämä hupsut


En voi ottaa "kunniaa" itselleni kaikista näistä retkikuvista vaan suurin osa on rakkaan tytärpuoleni ottamia. Tämmöistä kuvatulvaa tällä kertaa.

Mahtavan upeeta loppuviikkoa ja juhannusta sulle!!!

-Satu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti