maanantai 27. tammikuuta 2014

Maanantain mietteitä


Oikein hyvin pätee tuo tämän päivän treeniin, menin nimittäin hiukkasen kiukkufiiliksissä salille, mutta sielläpä se harmitus samantien kaikkosi. Niinkuin aiemminkin olen kirjoitellut niin on se vaan parasta pään tyhjennys touhua toi salitreeni. Tuli tehtyä oikein hyvä rintatreeni. Tein vinopenkkipunnerrusta käsipainoilla, "levityksiä" käsipainoilla, ristikkäistaljaa ja penkkipunnerrusta istuen koneessa. Onneksi Susanna oli treenikaverina tarkistamassa tekniikkaa. Onni on ihana ystävä jonka kanssa on samanlainen huumorintajukin <3
Tein siis taaskin isommilla painoilla kuin normaalisti ja lyhempiä sarjoja, hyvin jaksoi.
Olen ollut hiukan ihmeissäni ja tietysti tyytyväinen miten hyvin olen jaksanut illallakin noita treenejä tehdä, alkuun olin varma ettei tule onnistumaan. Ainut haittapuolihan on se että iltaisin sali on täynnä porukkaa.
Kotiin palattuani linnoittauduin makuuhuoneeseen venyttelemään ja rullailemaan, jalat onkin kipeät eilisestä jumpasta.


Kuten kirjoituksistani huomaa niin jostain syystä olen viime aikoina ollut aika stressaantunut tms. ja mitäs se sitten aiheuttaa ---> kortisolin määrä elimistössä lisääntyy --> keskivartalolihavuus on yhdistetty tutkimuksissa suureen stressihormoni kortisolin eritykseen (noin sanoo internet..)

Apuaaa, omg, tuonko takia mun mahaläskit ei tahdo kutistua :-) Noh, mitä on tehtävissä
" Liikunta on yksi luonnon parhaista keinoista stressin hoitoon." (sanotaan jälleen netissä)
Tuon väitteen minäkin allekirjoitan. Uskon myös että liikunnan lisäksi esimerkiksi rakkaus, tarpeellinen määrä unta ja ystävien seura ja itselle mieluisten asioiden tekeminen auttavat. Joten..taidan laittaa piikkimaton selän alle ja rupean lukemaan, sitten kömmin kullan kainaloon nukkumaan. Jospa huomenna sitten herää vähemmän ressittömänä :-)


Kerro miten sinä rentoudut :-) ?








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti