keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Voihan flunssa

Se sitten iski, ilman lupaa. Pari päivää on nyt möllötelty saikulla ja voinpa sanoa, että jo yhden päivän aikana meinaa kiipeillä seinille. Aika on mennyt suurinpiirtein köllötellessä, onneksi posti toi lukemista


Tuossa oli tällä kertaa mielenkiintoisinta juttu olkapäätreenistä sekä lankkuvariaatioista, täytynee testata. Juttua oli myös nukkumattiasioista, itselle ainakin viime aikoina tullut hyvä uni tosi tärkeäksi. Vai johtuuko se siitäkin, että ikää tulee lisää :-) En tiedä, mutta kyllä tuntuu, että jos yöunet menee huonosti niin päiväkin on huonompi. Mielikin on väsynyt ja ärtyisämpi, ei jaksa kunnolla treenata tms, Niinhän sitä sanotaan että lihaskin kasvaa levossa. Arkikkelissa todetaan myös että "väsyneenä ihminen lihoaa herkästi" varmaankin juuri siksi , että ehkä sortuu kaikkiin mielitekoihin helpommin.

Saikulla olen lukenut tietty ahkerasti muitten blogejakin. On ollut myös aikaa haaveilla keväästä ja kesästä. Olen tullut flunssan kourissa kuitenkin vähän paremmalle mielelle kun olen ihastellut auringonpaistetta jota on parina päivänä ollut, Tänään hoksasin, että maaliskuukin alkaa olla jo puolivälissä. Mitä ihmettä, miten aika menee näin lujaa vauhtia nykyään? Aina kyllä tuntuukin, että kevät ja kesä menee ihan liian nopeasti. Kohta päästään taas Kepan kanssa moottoripyöräilemään, olen haaveillut uusista mopoiluvaatteista. Viime kesänä mopoiluhousut mahtui just ja just jalkaan, nyt ne onkin jo isot, samoin takki.
Sairaana ollessa olen myös kovasti suunnitellut mitä teen heti kun olen voimissani ja pääsen taas kunnolla liikkeelle. Ilmat on nyt niin ihanat, että kovasti tekisi mieli esim. hölkkäilemään ja salista on jo vieroitusoireita. Olo alkaa onneksi olla jo parempi ja pakko onkin lähteä hauvojen kanssa nuuskimaan välillä raitista ilmaa.

Mistä muuten hankitte treenivaatteenne? Minulla itselläni on aika paljon H&M:n vaatteita käytössä, ne on edullisia ja ihan hyviä. Muutamat Better bodiesin pöksyt ja pari paitaa löytyy, osa ostettu käytettyinä, Pöksyihin olen kyllä erityisen tyytyväinen. Kuten aiemmin olen kertonutkin niin Sportsdirectiltä on tullut paljon tilailtua. Tällä viikolla selvisi, että Gina trikotissa on myös sporttivaatteita ja ryntäsin heti paikalliseen liikkeeseen katsomaan, mutta eipä niitä tietenkään ollut eikä kuulemma tulekkaan kun tämän kylän putiikki on niin pieni. Harmi vaan, mutta löysin sieltä kuitenkin pari edullista toppia, jotka meinasin ottaa salikäyttöön.

Vaikka en harrastakkaan balettia..

Minulla on viimeinen viikko on menossa nykyisessä duunissa, ensi viikolla alkaisi uudet kuviot. Sittenpä menee aikaa ja energiaa taas uuden opetteluun, työ sisänsä tuttua juttua, mutta uudet ihmiset ja systeemit edessä. Uuden opettelu ym. vie yllättävän paljon energiaa. Nykyisessä työssä olen ollut vähän tylsistynyt, toivottavasti uudessa työssä aika päivät kuluvat nopeammin.

Nyt odotan päiväkahviseuraa piristämään tätä päivää, huomenna tarkoitus suunnata kohti työmaata jos ei oloon takapakkia tule. Flunssaisenahan saa jopa ulkoilla ja liikkua kevyesti, mutta kuumeisena ei tietenkään, kuumetta ei onneksi ole. Odotan, että loputkin taudin ripeet katoaa pois, että pääsen taas "normaalielämään" kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti