perjantai 15. huhtikuuta 2016

Mitä kuuluu?


Täällä mä vielä olen, uskokaa tai älkää. Viimeksi kirjoittelin, että yritän kirjoittaa tätä blogia useammin, mutta... Kuten näkyy, laiska olen ollut sen suhteen. Aim veri sori. Kaksi viikkoa on mennyt (taas) kuin siivillä. Aikamoista sinkoilua on ollut. Töitten parissa on tullut puuhasteltua, sekä fyysisesti työmaalla, sekä kotona kone kourassa. Mutta hätäkös tässä, mä niiiiin tykkään mun työstä ja se on niiiiin mun juttu. Saan touhuta eri ikäisten ja erilaisten ihmisten kanssa, ihan huippua. Innolla odotan myös sitä, että saan ensimmäisen pt-ryhmäni kasaan ja pääsen suunnittelemaan kaikkea kivaa porukalla toteutettavaksi.


Minä en valmentajana halua olla "vain fyysinen" valmentaja, haluan olla valmentaja, jonka kanssa voi avoimesti jutella myös niistä psyykkisistä haasteista. Se on kuitenkin tärkeä asia jos puhutaan vaikkapa painonpudotuksesta. Haluan olla tsemppaaja valmennettavalleni, kaikille ei kotoa tai vaikkapa työyhteisöstä kannustusta löydy.


Viime viikonloppuna olikin taas kouluviikonloppu Espoossa, odotan aina noita reissuja. Joka kerta oppii niin paljon uutta, huippujengin kanssa. Tosin taas kerran olinkin reissusta palattua yhden päivän aivan todella väsynyt (sitä se aivotyö teettää ja muukin hölmöily) Koko viikonloppu meni liikeanalyysien ja anatomian maailmassa.


Tällä viikolla olen sentään skarpannut omienkin treenien kanssa, jopa kolme treeniä tälle viikolle olen saanut aikaiseksi. Viikon päätin aloittaa erityisen reippaasti ja suuntasin aamulla salille jalkatreenin pariin


Salilta jatkoin matkaa hyppyrimäelle ja kävin kipittämässä portaita


Kotiin päästyä lähdin vielä lenkille. Oli ihan pakko, koska upea sää. Lopputuloshan oli se, että takapuoli oli kipeänä useamman päivän.

Eilen käytiin Repovedellä toista kertaa tänä vuonna. Pari tuntia siellä meni taapertaessa upeissa maisemissa.


Tuo paikka onkin ehdottomasti lempipaikkani näillä huudeilla.

Tänä aamuna kerkisin käydä tekemässä selkätreenin ennen töitä. Olen erityisesti ihastunut leuanvetolaitteeseen, jossa pystyy laitteen avulla keventämään liikettä. Kun ei tätä omaa ruhoa jaksa ylös hinata. Jonkin verran on tullut kikkailtua noiden jungle gym-nauhojen kanssa, joilla pystyykin tekemään vaikka mitä. Saa vaihtelua treeneihin.


Pahoittelut kuvan laadusta, mutta saanee selvää mitä puuhaan.


Huomenna ei treenaamaan kerkiä, sillä aamulla lähden kohti Helsinkiä, Kultsalle katsomaan Fitness classic-skaboja.


Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua !!!

-Satu-





2 kommenttia: