sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Vihdoinkin!!!

Blogin kirjoittelu on ollut mielessä, mutta ei niin tärkeysjärjestyksessä kärkisijoilla, että olisin tarttunut koneeseen kirjoittaakseni. Vihdoinkin päätin ruveta tähänkin puuhaan. Ja vihdoinkin, tuli eilen se tärkeä päivä. Nimittäin Fitness24Sevenin avajaiset täällä Kouvolassa.


Täytyy rehellisesti todeta, että olen tyytyväinen. Uuteen työpaikkaani, sekä työni kannalta sekä treenaajan silmin. Kaikki tarvittava löytyy ja vähän "extraakin".



Uusi sali on ihanan valoisa ja avara. Plussana mukavat työkaverit.
Vaikka vuosi tulikin tehtyä yksilövalmentajan työtä niin nyt saan oikeasti tehdä sitä mikä on enemmän niin mun juttu. Olen innoissani ja kiitollinen.

Viime viikot on menneet siis odottavissa fiiliksissä. Hitusen myös tylsistyneenäkin kun olen odottanut, että pääsen "tositoimiin". Tänä aamuna kävin itse uudella salilla treenaamassa ennen kuin toinen avajaispäivä starttasi.


Mutta miten tässä on pari aiempaa viikkoa mennyt? On tullut käytyä päivän reissu Tallinnassa, retki Repoveden kansallispuistossa, pääsiäispäivällisellä ystävän luona. Treenattu on myös enemmän ja vähemmän. Vietetty aikaa perheen ja ystävien kanssa. Niin ja tottakai nautittu aurinkoissta päivistä.


Siinä muutama räpsy viime viikoilta. Kuten näkyy, nyt ei runosuoni kuki. Mutta yritän ryhdistäytyä bloginkin suhteen.

Käyhän kuitenkin kurkkaamassa tuo valmentajasivuni myös.

Ihanaa ja aurinkoista uutta tulevaa viikkoa!!!

-Satu-

1 kommentti:

  1. Tervehdys! Eksyin blogiisi sattumalta. Kivaa urheiluhenkeä. Siitä minä pidän! Itsekin harrastan tanssilista voimistelua... mutta mitä tarkoittaa fustra?
    Täs on mun (melko urheilullinen) blogi:
    https://tanssitytto.wordpress.com/
    Olisin kiitollinen kommentistasi!

    VastaaPoista